Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

Blog

Zvýšte počet dokončených nákupov v e-shope s novou funkciou – Reštart platby

Zvýšte počet dokončených nákupov v e-shope s novou funkciou – Reštart platby. Naša platobná brána odteraz umožňuje užívateľom platbu opakovať, ak ich prvotná platba bola zamietnutá. Platobná brána vyzýva užívateľa k ďalším pokusom o zaplatenie.

Economy
author: TrustPay
Čo je to chargeback?

Chargeback pochádza z anglického slova, ktoré môžeme preložiť ako vrátenie platby. V jednoduchosti ide o proces spätného zúčtovania transakcie na účet zákazníka.

Economy
author: TrustPay
Spoznajte tím TrustPay: Interview s Kristínou Kráľovou, Sales & Account Manager pre lokálny trh (Slovensko a Čechy)

V našich blogoch vám predstavujeme šikovných členov TrustPay tímu.
Tentokrát sme vyspovedali Kristínu Kráľovú, Sales & Account Manager pre lokálny trh (Slovensko a Čechy).

Economy
author: TrustPay
Platobná metóda Sofort

Výber správnych alternatívnych, alebo lepšie povedané lokálnych platobných metód, je pre úspech expanzie vášho e-shopu kľúčový. Najlepšie možnosti sú práve tie, ktoré sú dôveryhodné, známe a poskytujú spotrebiteľom a obchodníkom jasné výhody.

Economy
author: TrustPay
Predautorizácia platby

Ako sa môžete vyhnúť stornovaniu a následnému refundovaniu (vracaniu) platieb v prípade, ak tovar z objednávky nemáte práve na sklade alebo ak zistíte že objednaný tovar nemôžete z akýchkoľvek dôvodov zákazníkovi doručiť? Odpoveďou je predautorizácia platby.

Economy
author: TrustPay
Spoznajte tím TrustPay: Interview s Richardom Tésim, Deputy CEO

V našich blogoch vám predstavujeme šikovných členov TrustPay tímu.

Economy
author: TrustPay
Nová verzia našej platobnej brány je tu!

V TrustPay je pre nás klient a jeho spokojnosť na prvom mieste. Aj preto sme usilovne pracovali na tom, aby naša platobná brána odzrkadľovala najnovšie trendy a súčasne pre váš e-shop poskytovala komfort, prehľadnosť a jednoduchosť implementácie.

Economy
author: TrustPay
Okamžitá výplata: Vyplácame vaše peniaze na počkanie

Chceme pre vás len to najlepšie a preto sme vám uľahčili prístup k výplatám. Zaviedli sme novinku, vďaka ktorej si môžete vyberať peniaze z účtu vždy, keď to potrebujete.

Economy
author: TrustPay
Giropay: Oslovte zákazníkov na najväčšom trhu v Európe

Giropay je obľúbenou platobnou metódou najmä v Nemecku. Využíva ju približne 45 miliónov zákazníkov, čo predstavuje 80 % z celkového počtu užívateľov online bankingu na najväčšom trhu v Európe.

Economy
author: TrustPay
Spoznajte tím TrustPay: Interview so Zuzanou Biskupičovou, Vedúca organizácie & HR

V našich blogoch vám predstavujeme šikovných členov TrustPay tímu.

Economy
author: TrustPay
Čo sú alternatívne platobné metódy a prečo sú dôležité v dnešnom e-commerce svete

Existuje mnoho spôsobov, ako platiť za svoje online nákupy. V niektorých krajinách sú dokonca obľúbenejšie ako platby kartou. Poznáte ich? V dnešnom článku vám predstavíme alternatívne platobné metódy.

Economy
author: TrustPay
Aké výhody vám priniesol 3D Secure 2

Od 1. januára 2021 sú nákupy vo vašich e-shopoch bezpečnejšie vďaka autentifikačnému protokolu 3DS2. V článku sa dočítate, v čom je lepší ako jeho predchodca a ako sme sa k jeho zavedeniu postavili v TrustPay.

Economy
author: TrustPay
Pomáhame rásť našim klientom a my tak rastieme s nimi

TrustPay za posledný rok predstavil veľa fantastických zmien, ktorými sme vypočuli potreby našich partnerov a priniesli sme na trh nové a lepšie služby.

Nechceme byť len jedna z mnohých platobných brán na trhu, ale chceme byť pre našich klientov partnerom v ich podnikaní.

Economy
author: TrustPay
Spoznajte tím TrustPay: Interview s Miroslavou Lipkovou, Director of Operations and Quality Assurance

Zoznámte sa a spoznajte talentovaných členov tímu TrustPay v novom formáte na našom blogu – spoznajte tím TrustPay.
Vyspovedali sme našu šikovnú a vždy usmiatu Miroslavou Lipkovú, Director of Operations and Quality Assurance.

Economy
author: TrustPay
Ako v TrustPay vyplácame peniaze vyzbierané za platby od vašich zákazníkov?

Čo je výplatný účet a kde si ho môžete nastaviť? Prevedieme vás celým procesom a možnosťami vyplácania.

Economy
author: TrustPay
Spoznajte tím TrustPay: Interview s Máriou Potančokovou, Head of Legal & Compliance

Zoznámte sa a spoznajte talentovaných členov tímu TrustPay v novom formáte na našom blogu – spoznajte tím TrustPay.

Vyspovedali sme našu usilovnú a vždy usmiatu Máriu Potančokovú, Head of Legal & Compliance.

Economy
author: TrustPay
Čo sú to opakované alebo „recurring“ platby?

Opakované platby a možnosť predplatného udržuje zákazníkov a obchodníkov v spojení a tým sa stáva jedným zo spôsobov, ako si vzájomne udržať dlhodobé vzťahy a zároveň to umožňuje podnikom, ktoré ponúkajú predplatné tráviť viac času poskytovaním svojich produktov a služieb a menej času správou platieb.

Economy
author: TrustPay
Nový online registračný proces v TrustPay

Nakoľko u nás v TrustPay stále zlepšujeme a modernizujeme procesy pre našich klientov, radi by sme vám predstavili náš nový proces online registrácie od vášho kontaktu až po spustenie platobnej brány u nás v TrustPay.

Economy
author: TrustPay
Ako prispôsobiť e-shop pre zahraničných zákazníkov?

Hodnota európskeho e-commerce trhu sa na konci roku 2020 odhadovala na viac ako 700 miliárd EUR, pričom takmer štvrtina hodnoty e-commerce transakcií sa vygeneruje práve nakupovaním od zahraničných obchodníkov.

Economy
author: TrustPay
Bezpečné nakupovanie na internete

Nielen technológie, ale aj aktuálna pandemická situácia vo svete zmenili naše nákupne správanie. Čoraz viac začíname preferovať online nákupy na internete pred návštevou kamennej predajne.

Economy
author: TrustPay
Optimalizácia platobnej brány – alebo ako znížit mieru odchodu zákazníkov z košíka

Opustenie nákupného košíka je stále veľkým bojom obchodníkov s alarmujúco vysokou 80 % priemernou mierou nedokončenia online nákupu. Je dôležité vytvoriť plynulú a bezproblémovú skúsenosť zákazníka s nákupom s cieľom zvýšenia počtu konverzií a zníženia počtu zákazníkov, ktorí odchádzajú zo stránky na poslednú chvíľu.

Economy
author: TrustPay

Zaujímajú vás ďalšie témy?