Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

Blog

TrustPay tim/Meet TrustPay team - Maria Potancokova
Spoznajte tím TrustPay: Interview s Máriou Potančokovou, Head of Legal & Compliance

Zoznámte sa a spoznajte talentovaných členov tímu TrustPay v novom formáte na našom blogu – spoznajte tím TrustPay.

Vyspovedali sme našu usilovnú a vždy usmiatu Máriu Potančokovú, Head of Legal & Compliance.

Economy
author: TrustPay
Čo sú to opakované alebo „recurring“ platby?

Opakované platby a možnosť predplatného udržuje zákazníkov a obchodníkov v spojení a tým sa stáva jedným zo spôsobov, ako si vzájomne udržať dlhodobé vzťahy a zároveň to umožňuje podnikom, ktoré ponúkajú predplatné tráviť viac času poskytovaním svojich produktov a služieb a menej času správou platieb.

Economy
author: TrustPay
Nový online registračný proces v TrustPay

Nakoľko u nás v TrustPay stále zlepšujeme a modernizujeme procesy pre našich klientov, radi by sme vám predstavili náš nový proces online registrácie od vášho kontaktu až po spustenie platobnej brány u nás v TrustPay.

Economy
author: TrustPay
Ako čo najlepšie prispôsobiť e-shop zákazníkom zo zahraničia – tipy od TrustPay

Hodnota európskeho e-commerce trhu sa na konci roku 2020 odhadovala na viac ako 700 miliárd EUR, pričom takmer štvrtina hodnoty e-commerce transakcií sa vygeneruje práve nakupovaním od zahraničných obchodníkov.

Economy
author: TrustPay
Bezpečné nakupovanie na internete

Nielen technológie, ale aj aktuálna pandemická situácia vo svete zmenili naše nákupne správanie. Čoraz viac začíname preferovať online nákupy na internete pred návštevou kamennej predajne.

Economy
author: TrustPay
Optimalizácia platobnej brány – alebo ako znížit mieru odchodu zákazníkov z košíka

Opustenie nákupného košíka je stále veľkým bojom obchodníkov s alarmujúco vysokou 80 % priemernou mierou nedokončenia online nákupu. Je dôležité vytvoriť plynulú a bezproblémovú skúsenosť zákazníka s nákupom s cieľom zvýšenia počtu konverzií a zníženia počtu zákazníkov, ktorí odchádzajú zo stránky na poslednú chvíľu.

Economy
author: TrustPay

Zaujímajú vás ďalšie témy?