Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

Ako začať

Na to, aby ste mohli začať využívať naše služby, nemusíte nikam chodiť. Všetko vybavíte online a rýchlo – prijímať platby môžete už zajtra.

1.
Registrácia

Na základe tejto registrácie vám bude vytvorený testovací účet a prístup do Obchodníckeho portálu v demo verzii.

V tomto kroku si zabezpečíte integráciu, môžete si vyskúšať testovacie platby a celkovo sa s týmto systémom zoznámiť. Všetky typy integrácie, ktoré ponúkame, nájdete tu: https://www.trustpay.sk/integracia/

Pri registrácii musí byť použitý email osoby oprávnenej konať v mene danej spoločnosti (konateľa). Tento email bude následne prepojený s prístupom ku aktívnemu účtu v Obchodníckom portáli a používaný pre TrustPay aj ako hlavný kontaktný email konateľa vašej spoločnosti.

2.
Aktivujte svoj účet

Chcete už začať prijímať reálne platby od zákazníkov? V Obchodníckom portáli nájdete možnosť „Aktivovať váš účet“. Na základe tejto registrácie a jej následného schválenia naším tímom vám bude čoskoro vytvorený účet, vďaka ktorému bude aktivovaná vaša platobná brána.

Aby ste mohli mať platobnú bránu aktivovanú čo najskôr, pozrite si tipy na vypĺňanie formuláru nižšie.
Rozbaliť

V sekcii “DISPONENT” vyberte toho konateľa spoločnosti, ktorý vykonal registráciu. Keď bude účet aktívny, tento disponent bude môcť vytvoriť prístupy aj ďalším osobám.

V sekcii “ZABEZPEČENIE” vyplňte telefónne číslo na vyššie zvoleného disponenta. 2-faktorová autentifikácia prostredníctvom SMS kódov umožňuje prihlásenie a autorizáciu iných operácií.

Zbaliť
3.
Overenie totožnosti na diaľku

Súčasťou registračného formuláru je aj Overenie totožnosti na diaľku, ktoré je možné vykonať prostredníctvom smartfónu a to načítaním QR kódu alebo zaslaním linku na email, ktorý bol použitý pri registrácii (krok 1).

4.
Schválenie
do 24 hod.

Po úspešnej verifikácii prebieha na našej strane schvaľovací proces. Ak máme všetky podklady vyplnené správne a obdržané do 15:00 pracovného dňa, štandardne bude vaše konto schválené a vytvorené ešte v daný deň, najneskôr do druhého pracovného dňa.

Po schválení obdržíte automatický mail.

5.
Spustenie platobnej brány

Po schválení žiadosti sú naše služby aktivované, a to Platba kartou ako aj Bankový prevod.
V Obchodníckom portáli vám pribudne „ostrý“ projekt, v ktorom môžete sledovať transakcie, spravovať nastavenia, sťahovať výpisy či vytvárať prístupy ďalším osobám.

V tomto kroku je už len potrebné, aby ste prepli integráciu z testovacieho do produkčného prostredia a môžete ihneď prijímať platby od vašich zákazníkov.

Začnite predávať už zajtra

Chcem začať

Stále váhate? Spýtajte sa na čokoľvek.

Chcem sa spýtať