Ako začať
Na to, aby ste mohli začať využívať naše služby, nemusíte nikam chodiť. Všetko vybavíte online a rýchlo – prijímať platby môžete už zajtra.
Na základe tejto registrácie vám bude vytvorený testovací účet a prístup do Obchodníckeho portálu v demo verzii.
V tomto kroku si zabezpečíte integráciu, môžete si vyskúšať testovacie platby a celkovo sa s týmto systémom zoznámiť. Všetky typy integrácie, ktoré ponúkame, nájdete tu: https://www.trustpay.sk/integracia/
Pri registrácii musí byť použitý email osoby oprávnenej konať v mene danej spoločnosti (konateľa). Tento email bude následne prepojený s prístupom ku aktívnemu účtu v Obchodníckom portáli a používaný pre TrustPay aj ako hlavný kontaktný email konateľa vašej spoločnosti.

Chcete už začať prijímať reálne platby od zákazníkov? V Obchodníckom portáli nájdete možnosť „Aktivovať váš účet“. Na základe tejto registrácie a jej následného schválenia naším tímom vám bude čoskoro vytvorený účet, vďaka ktorému bude aktivovaná vaša platobná brána.
V sekcii “DISPONENT” vyberte toho konateľa spoločnosti, ktorý vykonal registráciu. Keď bude účet aktívny, tento disponent bude môcť vytvoriť prístupy aj ďalším osobám.
V sekcii “ZABEZPEČENIE” vyplňte telefónne číslo na vyššie zvoleného disponenta. 2-faktorová autentifikácia prostredníctvom SMS kódov umožňuje prihlásenie a autorizáciu iných operácií.

Súčasťou registračného formuláru je aj Overenie totožnosti na diaľku, ktoré je možné vykonať prostredníctvom smartfónu a to načítaním QR kódu alebo zaslaním linku na email, ktorý bol použitý pri registrácii (krok 1).
Po úspešnej verifikácii prebieha na našej strane schvaľovací proces. Ak máme všetky podklady vyplnené správne a obdržané do 15:00 pracovného dňa, štandardne bude vaše konto schválené a vytvorené ešte v daný deň, najneskôr do druhého pracovného dňa.
Po schválení obdržíte automatický mail.

Po schválení žiadosti sú naše služby aktivované, a to Platba kartou ako aj Bankový prevod.
V Obchodníckom portáli vám pribudne „ostrý“ projekt, v ktorom môžete sledovať transakcie, spravovať nastavenia, sťahovať výpisy či vytvárať prístupy ďalším osobám.
V tomto kroku je už len potrebné, aby ste prepli integráciu z testovacieho do produkčného prostredia a môžete ihneď prijímať platby od vašich zákazníkov.
