Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

Ako začať

Na to, aby ste mohli začať využívať naše služby, nemusíte nikam chodiť. Všetko vybavíte online a rýchlo – prijímať platby môžete už zajtra.

1.
Vyplňte registračný formulár
5 min.

Na základe tejto registrácie a jej následného schválenia našim tímom Vám bude neskôr vytvorený účet, vďaka ktorému bude aktivovaná Vaša platobná brána.

Aby ste mohli mať platobnú bránu aktivovanú čo najskôr, pozrite si najčastejšie chyby pri vypĺňaní formuláru.
Rozbaliť

V sekcii “DISPONENT” vyberte toho konateľa spoločnosti, ktorému budeme zriaďovať prístup k účtu. Keď bude účet aktívny, tento disponent bude môcť vytvoriť prístupy aj ďalším osobám.

V sekcii “ZABEZPEČENIE” vyplňte telefónne číslo a emailovú adresu na vyššie zvoleného disponenta. Pod heslom, ktoré zadáte sa disponent bude prihlasovať do Obchodníckeho portálu (do Vášho účtu).

V sekcii “VLASTNÍCI” nezabudnite vyplniť údaje VŠETKÝCH spoločníkov s podielom 25 % a viac.

Zbaliť
Ak údaje nevyplníte správne, nič sa nedeje, bude vás kontaktovať náš pracovník z podpory. Proces sa tak ale môže predĺžiť.
2.
Overenie totožnosti na diaľku
3 min.

Po odoslaní registračného formulára musíme overiť vašu totožnosť. Na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v registračnom formulári Vám zašleme link na overenie totožnosti. Upozorňujeme, že pre úspešnú verifikáciu je nutný aj zvukový záznam vášho hlasu.

Ak používate iPhone, upozorňujeme, že je nutné použiť prehliadač Safari, ak máte verziu softvéru iOS 11 a vyššiu. Mobilné telefóny so softvérom Android nemajú žiadne obmedzenia verzií a nutné je používať prehliadať Chrome.

Vyhnite sa najčastejším chybám pri verifikácii.
Rozbaliť

Pred začatím verifikácie sa uistite, že ste v dobre osvetlenom a nie hlučnom prostredí. Zlé osvetlenie a nadmerný hluk by mohlo narušiť kvalitu obrazového a zvukového záznamu.

V 2. kroku je nutné odfotiť svoju tvár. Uistite sa, že ste v miestnosti sami a osvetlenie Vašej tváre je dostatočné.

V 3. kroku vyslovte nahlas a zrozumiteľne slovné spojenie „TOTO JE OVERENIE“. Uistite sa, že sa počas nahrávania za Vami nikto nenachádza a po nahratí si overte, či je Vám na zázname dobre rozumieť.

Zbaliť
Ak verifikáciu nevykonáte správne, nič sa nedeje, bude vás kontaktovať náš pracovník z podpory. Proces sa tak ale môže predĺžiť.
3.
Schválenie
do 24 hod.

Po úspešnej verifikácii prebieha na našej strane schvaľovací proces. Ak máme všetky podklady vyplnené správne a obdržané do 15:00 pracovného dňa, štandardne bude vaše konto schválené a vytvorené ešte v daný deň, najneskôr do druhého pracovného dňa.

Po schválení obdržíte automatický mail.

4.
Integrácia

Technickú integráciu našej platobnej brány môžete spraviť ešte pred registráciou alebo až po nej. Podľa Vašich potrieb a možností je potrebné vybrať správny typ integrácie. Všetky typy integrácie, ktoré ponúkame, nájdete tu.

Potrebné údaje na aktivovanie už naintegrovanej platobnej brány nájdete v e-maily, ktorý Vám bude automaticky zaslaný po schválení. Nájdete tu všetky potrebné implementačné údaje.

5.
Spustenie platobnej brány

Po úspešnej registrácii a integrácii sú naše služby aktivované, a to Platba kartou ako aj Bankový prevod. Získate prístup do Obchodníckeho portálu, v ktorom môžete sledovať a spravovať transakcie, sťahovať výpisy či vytvárať prístupy ďalším osobám.

Prijímaniu platieb od svojich zákazníkov Vám už nič nebráni.

Začnite predávať už zajtra

Chcem začať

Stále váhate? Spýtajte sa na čokoľvek.

Chcem sa spýtať