Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

19. januára 2021

Som obchodník a už využívam TrustPay na prijímanie platieb.

Health
author: TrustPay
Follow us:

Kontaktoval ma zákazník, že mi zaplatil. Platbu neevidujem. Ako mám postupovať? Požiadajte Vášho zákazníka, aby Vám poskytol potvrdenie o platbe, aby ste si mohli skontrolovať detail platby. V prípade, že zákazník vyplnil všetky údaje platby, platba bola úspešne spracovaná a Vy ste nedostali Vaše peniaze, prosím, skontrolujte si Váš TrustPay Internet banking alebo Obchodnícky portál. […]

Kontaktoval ma zákazník, že mi zaplatil. Platbu neevidujem. Ako mám postupovať?

Požiadajte Vášho zákazníka, aby Vám poskytol potvrdenie o platbe, aby ste si mohli skontrolovať detail platby.

V prípade, že zákazník vyplnil všetky údaje platby, platba bola úspešne spracovaná a Vy ste nedostali Vaše peniaze, prosím, skontrolujte si Váš TrustPay Internet banking alebo Obchodnícky portál.

V prípade, že Váš zákazník zabudol vyplniť nejaký údaj platby, platba mohla skončiť v našom systéme ako neidentifikovateľná. Takúto platbu nie je možné manuálne identifikovať. Takéto platby sú preto automaticky vrátené odosielateľovi do 3 pracovných dní (prosím nezabudnite, že platba ako taká môže trvať niekoľko dní).

Čo mám robiť, ak som si zablokoval prístup k TrustPay účtu?

Kontaktujete TrustPay Zákaznícku podporu.

Brána TrustPay je nefunkčná.

Často kladené otázky ohľadom integracie nájdte tu.

 

19. januára 2021

Som zákazník a zaplatil som prostredníctvom TrustPay.

Health
author: TrustPay
Follow us:

Zaplatil som cez TrustPay ale obchodník mi neposkytol tovar/službu. V prípade, že ste vyplnili všetky údaje vo Vašej platbe, platba bola spracovaná úspešne a obchodník dostal Vaše peniaze, TrustPay Vám v tejto záležitosti nevie pomôcť. V takomto prípade je potrebné obrátiť sa priamo na obchodníka. V prípade, že ste zabudli vyplniť niektoré údaje vo Vašej […]

Zaplatil som cez TrustPay ale obchodník mi neposkytol tovar/službu.

V prípade, že ste vyplnili všetky údaje vo Vašej platbe, platba bola spracovaná úspešne a obchodník dostal Vaše peniaze, TrustPay Vám v tejto záležitosti nevie pomôcť. V takomto prípade je potrebné obrátiť sa priamo na obchodníka.

V prípade, že ste zabudli vyplniť niektoré údaje vo Vašej platbe, Vaša platba mohla skončiť v našom systéme ako neidentifikovateľná. Takúto platbu nie je možné manuálne identifikovať. Takéto platby sú preto automaticky vrátené odosielateľovi do 3 pracovných dní (prosím nezabudnite, že samotná platba môže trvať niekoľko dní).

Ak ste nedostali Vašu neidentifikovateľnú platbu späť na Váš bankový účet do 8 pracovných dní a taktiež ste nedostali tovar/službu od obchodníka, kontaktujte nás prosím prostredníctvom kontaktov na našej stránke.

Zaplatil som cez TrustPay a chcem svoje peniaze späť.

V prípade, že ste vyplnili všetky údaje Vašej platby, platba bola úspešne spracovaná a obchodník dostal peniaze, TrustPay Vám v tejto záležitosti nevie pomôcť. V takomto prípade je potrebné obrátiť sa priamo na obchodníka.