Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

Maximálne jednoduchá integrácia!

Vyberte si integráciu podľa vlastných potrieb a preferencií aj bez programátorských kapacít.

API

Nemáte programátorské kapacity? Žiaden problém.

Bezplatné pluginy

Pokiaľ váš e-shop využíva niektorý z redakčných systémov, neváhajte využiť naše bezplatné pluginy pre redakčné systémy.

TrustPay doplnok (spoplatnený)
Inštalačný manuál a často kladené otázky
PrestaShop 8 plug-in
PrestaShop 1.7 plug-in
PrestaShop 1.6 plug-in
Inštalačný manuál - PrestaShop
Opencart V2 plug-in
Opencart V3 plug-in
Opencart V4 plug-in
Inštalačný manuál - Opencart
Woocommerce plug-in
Inštalačný manuál - Woocommerce
Zencart plug-in
Inštalačný manuál - Zencart
Xcart plug-in
Inštalačný manuál - Xcart
Magento plug-in
Inštalačný manuál - Magento
Webareal
Webareal modul inštalačná príručka

Tvorcovia e-shopov

Nasledujúci tvorcovia eshopov majú platobnú bránu TrustPay implementovanú do svojich e-shop/e-commerce riešení – vy sa tak vyhnete nutnosti implementácie.

Podporované účtovné systémy

Využívate známe účtovnícke programy ? TrustPay výpisy spĺňajú štandard XML výpisov, ktoré prijala Slovenská banková asociácia. Naše výpisy môžete jednoducho importovať do nasledujúcich účtovných systémov:

Často kladené
otázky

Je možné integrovať platobnú bránu do mobilnej aplikácie?

Samozrejme, postupujte v súlade s API manuálom.

Čo je AccountID, tajný kľúč a kde ich nájdem?

a). Pre Obchodnícky portál:

AccountID je 10- miestne číslo ID Projektu, ktoré nájdete vo Vašom Obchodníckom portáli v sekcii Nastavenia – Technické nastavenia – ID Projektu.

Tajný kľúč (Secret Key) je uvedený v Obchodníckom portáli v sekcii Nastavenia – Technické nastavenia – Tajný kľúč.

V prípade, ak má Obchodník zriadený viac ako jeden projekt, Secret Key je pre každý účet unikátny.

b). Pre Internet banking:

AID predstavuje Vaše TrustPay číslo účtu 210XXXXXXX, ktoré nájdete prostredníctvom hlavného panela: „Účty“ – „Detaily“ – „Číslo účtu”

Tajný kľúč (Secret Key) je uvedený v TrustPay Internet bankingu. K tomuto údaju má prístup aktívny disponent účtu prostredníctvom hlavného panela: „Účty“ – „Detaily“ – „Tajný kľúč“.

V prípade, ak má Obchodník zriadený viac ako jeden účet, Secret Key je pre každý účet unikátny.

Neaktualizuje sa mi status objednávky, v čom je problém?

Pre správne aktualizovanie objednávok je nutné povoliť URL notifikácie v nastaveniach účtu. Je to adresa stránky, na ktorú chcete prijímať notifikácie o platbe prostredníctvom protokolu http.

Je možné prijímať aj e-mailové notifikácie.

Pokiaľ ste inštalovali plugin z našej stránky, plugin prepisuje túto URL podľa svojej potreby, preto je možné nastaviť akúkoľvek URL, notifikácie ale musia byť zapnuté.

Notifikácie si aktivujete následovne:

a). Pre Obchodnícky portál:

  • 1. Nastavenia – Technické nastavenia – sekcia “Url a emailové notifikácie”
  • 2. Vyplňte Url pre notifikácie (napr. URL eshopu https://www.eshop.sk) a vyberte “Api verzia 2” z rolovacieho zoznamu
  • 3. Uložiť zmeny

b). Pre Internet Banking:

  • 1. Nastavenia – Vybrať účet – Zobraziť
  • 2. Povoliť URL notifikácie vybraním “Version2” z rolovacieho zoznamu a nastaviť akúkoľvek URL (napr. URL Vášho eshopu v tvare https://www.eshop.sk)
  • 3. Uložiť zmeny TrustPay
Zákazník mi zaplatil, môžem mu odoslať tovar a kde nájdem údaje o platbe?

Vybaviť objednávku môžete po prijatí notifikácie o platbe, ktorá zabezpečuje aktualizovanie stavu objednávky v e-shope a garantuje úspešné spracovanie platby. Detaily platby nájdete v rozhraní, do ktorého Vám bol zriadený prístup.

a). Pre Obchodnícky portál:

Prehľad uskutočnených bankových prevodov a kartových platieb môžete prezerať v sekcii „Transakcie“

b). Pre Internet Banking:

Prehľad uskutočnených bankových prevodov môžete prezerať v sekcii „Transakcie – História“. V záložke „Kartové autorizácie“ si viete pozrieť históriu kartových transakcií.

Platba je v stave „Spracováva sa“, čo to znamená?

Platba nebola úspešne zaplatená, pretože zákazník nedokončil platobný proces, zatvoril platobné okno. Tento stav sa do dvoch dní zmení na status „Odmietnuté“

Nefungujú mi platby, v čom je problém?

a). Pokiaľ používate plugin z TrustPay stránky:

Odporúčame Vám skontrolovať, či ste nainštalovali správny plugin určený pre užívateľov TP Internet Bankingu alebo TP Obchodníckeho portálu, vzhľadom na to, do ktorého rozhrania Vám bol zriadený prístup.

V prípade, že neviete odhaliť problém, kontaktujte zákaznícku podporu na podpora@trustpay.eu a zašlite nám, aký konkrétny plugin ste nainštalovali, screen z nastavení modulu a problém preveríme.

b). Pokiaľ ste integrovali pomocou API dokumentácie:

Odporúčame Vám skontrolovať, či je Vaša implementácia brány TrustPay v súlade s TrustPay API manuálom: https://doc.trustpay.eu/.

V prípade, že neviete odhaliť problém, kontaktujte zákaznícku podporu na podpora@trustpay.eu a zašlite nám HTTP request platby s parametrami (GET a POST) a problém preveríme.

c). Pokiaľ využívate hotové e-shopové riešenie

Odporúčame Vám kontaktovať Vášho webdizájnéra a preveriť s ním nefunkčnosť platobnej brány.

Chcem platobnú bránu pre ďalší e-shop, ako mám postupovať?

a). Pre Obchodnícky portál:

Pre novú web stránku je potrebné zriadiť nový Projekt. Žiadosť je potrebné zaslať konateľom spoločnosti či používateľom s administrátorským právom cez panel Nastavenia – Moje projekty – Pridať. Po schválení obdržíte potvrdzujúcu správu o vytvorení nového projektu.

Pre nový projekt je tiež potrebné nastaviť bankový účet pre zasielanie výplat v časti Finančné nastavenia. Aby ste mohli začať prijímať platby od zákazníkov na pridaný e-shop, je potrebné, aby Vám web dizajnér/programátor nastavil ostrú prevádzku podľa API manuálu, alebo ste si nainštalovali plugin.

b). Pre Internet banking:

Pre novú web stránku je potrebné zriadiť nový TrustPay účet. V zmysle obchodných podmienok TrustPay, nie je možné využívať jeden účet pre viaceré webové stránky. Žiadosť je potrebné zaslať konateľom / majiteľom účtu cez správu v Internet bankingu v znení:

Týmto žiadam o zriadenie nového TP účtu:
mena:
www:
predmet podnikania:
služba: TrustPlatby: áno/nie, TrustKarty: áno/nie

Pri posudzovaní žiadosti sa vykonáva kontrola webovej stránky. Pred odoslaním žiadosti je nutné dokončenie a sprístupnenie nového e-shopu. Po schválení obdržíte potvrdzujúcu správu o vytvorení nového účtu.

Aby ste mohli začať prijímať platby od zákazníkov na pridaný e-shop, je potrebné, aby Vám web dizajnér/programátor nastavil ostrú prevádzku podľa API manuálu, alebo ste nainštalovali plugin.

Viac otázok

Otázky k integrácii?

Kontaktujte nás