V akom stave je moja platba?

Prosím, pozorne si prečítajte nasledovné inštrukcie:

  • V prípade, že ste vyplnili všetky údaje vo vašej platbe, platba bola spracovaná úspešne a obchodník dostal vaše peniaze, TrustPay Vám v tejto záležitosti nevie pomôcť. V takomto prípade je potrebné obrátiť sa priamo na obchodníka.
  • V prípade, že ste zabudli vyplniť niektoré údaje vo vašej platbe, vaša platba mohla skončiť v našom systéme ako neidentifikovateľná. Takúto platbu nie je možné manuálne identifikovať. Takéto platby sú preto automaticky vrátené odosielateľovi do 3 pracovných dní (prosím nezabudnite, že transakcia samotná môže trvať niekoľko dní).
  • Ak ste nedostali vašu neidentifikovateľnú platbu späť na váš bankový účet do 8 pracovných dní a taktiež ste nedostali tovar/službu od obchodníka, pošlite nám detail platby prostredníctvom vyplnenia nasledujúceho formuláru: