Som zákazník a zaplatil som prostredníctvom TrustPay.

Zaplatil som cez TrustPay ale obchodník mi neposkytol tovar/službu.

  • V prípade, že ste vyplnili všetky údaje vo Vašej platbe, platba bola spracovaná úspešne a obchodník dostal Vaše peniaze, TrustPay Vám v tejto záležitosti nevie pomôcť. V takomto prípade je potrebné obrátiť sa priamo na obchodníka.
  • V prípade, že ste zabudli vyplniť niektoré údaje vo Vašej platbe, Vaša platba mohla skončiť v našom systéme ako neidentifikovateľná. Takúto platbu nie je možné manuálne identifikovať. Takéto platby sú preto automaticky vrátené odosielateľovi do 3 pracovných dní (prosím nezabudnite, že samotná platba môže trvať niekoľko dní).
  • Ak ste nedostali Vašu neidentifikovateľnú platbu späť na Váš bankový účet do 8 pracovných dní a taktiež ste nedostali tovar/službu od obchodníka, kontaktujte nás prosím prostredníctvom kontaktov na našej stránke.

 Zaplatil som cez TrustPay a chcem svoje peniaze späť.

  • V prípade, že ste vyplnili všetky údaje Vašej platby, platba bola úspešne spracovaná a obchodník dostal peniaze, TrustPay Vám v tejto záležitosti nevie pomôcť. V takomto prípade je potrebné obrátiť sa priamo na obchodníka.

Som obchodník a už využívam TrustPay na prijímanie platieb.

Kontaktoval ma zákazník, že mi zaplatil. Platbu neevidujem. Ako mám postupovať?

– Požiadajte Vášho zákazníka, aby Vám poskytol potvrdenie o platbe, aby ste si mohli skontrolovať detail platby.

V prípade, že zákazník vyplnil všetky údaje platby, platba bola úspešne spracovaná a Vy ste dostali Vaše peniaze, prosím, skontrolujte si Váš TrustPay Internet banking.

V prípade, že Váš zákazník zabudol vyplniť nejaký údaj platby, platba mohla skončiť v našom systéme ako neidentifikovateľná. Takúto platbu nie je možné manuálne identifikovať. Takéto platby sú preto automaticky vrátené odosielateľovi do 3 pracovných dní (prosím nezabudnite, že platba ako taká môže trvať niekoľko dní).

 Čo mám robiť, ak som si zablokoval prístup k TrustPay účtu?

– Kontaktujete TrustPay Zákaznícku podporu.

 Neviem ako používať TrustPay Internet banking.

– Po prihlásení sa do TrustPay Internet banking nájdete bežné otázky a odpovede v príslušných FAQ. V prípade nejasností kontaktujte TrustPay zákaznícku podporu.

 Brána TrustPay je nefunkčná.

– V prípade, ak Vám brána zobrazuje chybu,  je potrebné TrustPay poskytnúť údaje:

 printscreeny z platobného procesu,

 URL link, ktorý Vám zobrazuje chybu,

 error kód chyby.

Skôr ako kontaktujete TrustPay, skontrolujte si nasledovné údaje:

Používate správne AID? AID pre testovaciu prevádzku a pre ostrú prevádzku je odlišné.

Používate správny Tajný kľúč (Secret key)? K tomuto údaju má prístup aktívny disponent účtu prostredníctvom hlavného panela: „Účty – Detaily – Tajný kľúč“. Pri generovaní nového Secret key, je potrebné tento skopírovať a zmeniť aj v nastaveniach Vášho e-shopu/portálu. Ak máte viac účtov, každý účet má unikátny Secret key. Secret key pre testovaciu prevádzku a pre ostrú prevádzku je odlišný.

Používate správnu URL adresu pre prepojenie alebo prepojenia na Bránu TrustPay? Testovacia prevádzka a ostrá prevádzka majú odlišné URL. Brána na platby kartou má tiež odlišnú URL.

Menili ste URL linky Vášho e-shopu? Ak ste nedávno menili URL linky (success, cancel, error notification) je potrebné túto zmenu zaevidovať v TrustPay Internet bankingu v časti „Účty – Detaily – Nastavenia účtu“.

Späť nahor
Táto stránka používa cookies, aby Vám poskytla lepšiu úroveň služieb. Prehľadávaním webových stránok TrustPay súhlasíte s používaním cookies. Viac informácií o tom, ako používame cookies nájdete tu.